lördag 9 april 2011

Härliga Lördag

Så nu kommer äntligen bilden jag lovat på kläderna jag köpte när jag fyllde år. Jeansen är g-star, kavajen och linnet hm.

Det här fina lilla olivträdet fick följa med hem idag. Krukan köpte jag på plantaget.
Ett blandat inlägg idag men det får det bli. Ikväll ska vi äta lite kinamat från våran favoritrestaurang och bara ta det lugnt. Tänkte ett tag dricka lite vin men kom sen på att jag inte ska dricka något mer nu innan loppet. Det börjar ju närma sig nu. Träningen går bra men det har varit lite tungt i nån vecka. Sprang efter jobbet igår och det kändes bättre än jag trodde att det skulle men tiden måste bli bättre.

Kanske hyr vi en film ikväll isåfall får det bli toystory 3 eller Madagaskar. Jag tycker ju så mkt om dom där filmerna, hoppas aldrig att jag växer ifrån det.

Önskar er en toppenlördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar