söndag 8 maj 2011

..........

Jag tror minsann jag haft lite bloggtorka. Har haft saker att fota och lägga in och även saker att skriva men ändå så har det inte blivit av. MEN det ska det bli ändring på.

Jag har ju ett litet projekt här hemma och det är badrummet. Det ska ju bli vitgråsilvrigt allting. Ett badkar ska flytta in så snart som bara möjligt, duschdrapperiet ska bli helvitt. Spegeln ska bli rund med silverkant. Kakeldekoren ska bli vit. På golvet måste vi bara hitta en gråvit matta för det är ju så fult. Lampa är svårare. Den jag vill ha är egentligen två som hänger från taket och jättedyr. Det är uteslutet men kanske att jag kan hitta något liknande.

Har visat detta badrum tidigare men det är värt att se igen. Såhär vill jag ha det!!

1 kommentar:

  1. Verkligen fint, har inte sett den bilden innan:)
    Kram lilla k

    SvaraRadera