onsdag 31 augusti 2011

Lång tid ifrån bloggen nu..

Mycket har hänt i mitt liv sen jag senast skrev. Jag har inte slutat med bloggen men annat har tagit min tid. Livet har förändrats en hel del. Jag som min sambo har beslutat oss för att dela på oss.. jag bor därför inte heller kvar i lägenheten. För tillfället letar jag ny lägenhet och bor undertiden hos min mamma på landet på andra sidan landet. Jag vill tillbaka till bloggandet och alla inredningsbloggar och inspirerande bilder och hem. Förmodligen ännu mer så fort jag får ett eget hem igen.

För att uppdatera om katterna så lever dom än och håller sig "friska". Kasper har nu levt över två år med bara en njure. Oliver märker man ju inte så stor skillnad på. Kanske att han är lite rundare nu han med.. :)

Så fort jag hittar fina inspirerande bilder ska jag börja lägga ut dom här igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar