måndag 30 maj 2011

Köksdrömmar och Göteborgsvarv


Bilder lånade från Homes and gardens.
Ett väldigt snyggt kök som samtidigt har en lantlig och rustik känsla. Ja tack till det! Vill bara ha huset det passar i också.


För en vecka sedan sprang jag Göteborgsvarvet för tionde gången. I år hade jag lagt ner mer tid, träning och förberedelse än någonsin innan. Det gav tack och lov resultat, fick ett nytt personbästa och slog det tre år gamla med tre minuter ungefär. Jag vet nu att jag har ännu mer att ge och kommer att hålla igång tills nästa gång jag springer lopp. Har tagit en vecka "ledigt" från träningen. Sprang dock en kort vända i tisdags för att kunna strecha igenom ordentligt. Var ganska stel efter loppet. Ännu en helt fantastisk upplevelse har jag varit med om. Jag brukar alltid bli lite gråtfärdig och fälla en tår när jag springer över mållinjen.. lite löjligt kanske men det är en så häftig känsla. I år kom det ingen tår, jag kände bara att fasen det här känns bra. Jag hade strulat med min egen klocka så hade ingen tid men kroppen sa att det hade gått fortare än innan och när jag fick reda på tiden så blev jag jätteglad men det kändes som om jag hade vetat om vad det skulle bli för tid. Konstigt. Om några veckor dyker ett diplom upp i brevlådan. Beställde ett för att jag har sprungit tio år. Men nästa år är jag tillbaka. Snabbare och i ännu bättre form redo att ta en ny bästa tid igen =) Har av en nära vän blivit kallad löparnörd.. TACK så mycket. Jag är gärna en löparnörd!

1 kommentar:

  1. Fantastiskt fint kök... och du var grym på gbgvarvet puss

    SvaraRadera